Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2009 16:07 - Обичай себе си
Автор: lenieldorado Категория: Изкуство   
Прочетен: 1082 Коментари: 0 Гласове:
4



Из "Излекувай живота си" от Луиз Хей

Погледни се в огледалото и си кажи: „Аз желая да се променя”.
              
Работата с огледалото е много силна. Да се погледнеш право в очите и да кажеш нещо положително за себе си е най-бързия начин да постигнеш резултат чрез утвърждаване. Огледалата отразяват обратно към нас чувствата, които изпитваме към самите себе си. Те ясно ни показват това, което трябва да променим, ако искаме да живеем с чувство на радост и удовлетворение.

Бъдещето се оформя от мислите ни в момента.

Да обичаме себе си. Любовта е чудодейният лек. Обичта към себе си извършва чудеса в живота ни.

Никога не трябва да използваме думичката „трябва”. Тя  е една от най-вредните думи в нашия език. Тя трябва да се замени с „бих могъл”, която ни дава възможност за избор и с нея никога не грешим.

 

Това, което мислим за себе си, става истина за нас. Всяка мисъл, която минава през съзнанието ни, създава бъдещето ни. Това, което изберем да си мислим за себе си и за живота, се превръща в действителност за нас. Когато кажем: „Любовта е навсякъде, аз обичам и мене ме обичат”, тогава това ще стане истина за нас.

 

Негодуванието, чувството за вина и страхът причиняват най-много проблеми. Негодуванието разяжда тялото и се превръща в болестта, която наричаме рак. Навикът да критикуваме често води до артрит. Чувството за вина винаги търси наказание, а наказанието създава болка. Страхът и напрежението може да причинят оплешивяване, язва, дори и възпаление на ходилата.

Прошката и освобождаването от възмущението могат да премахнат дори и рака. За да се освободим от миналото, трябва да сме готови да простим. Прощаването означава освобождаване, отказване.

Обичта към себе си е много силна енергия. Когато наистина се обичаме, когато приемаме и одобряваме себе си точно такива, каквито сме, тогава всичко в живота ни ще върви. Хората, които обичат себе си и телата си, не злоупотребяват нито със себе си, нито с другите. Одобрението и благосклонността по отношение на себе си в настоящия момент са най-важните ключове към положителните промени във всички области на нашия живот. Обичта към себе си започва с това, изобщо никога да не се критикуваме за каквото и да било.

Аз желая да се променя! – повтаряйте това често. Може да докоснете гърлото си, докато казвате това. Гърлото е енергийният център на тялото, в който се извършват промените.

И така, да повторим:

Това, в което вярваш, става истина за теб.

Получаваш това, което избираш да мислиш.

Нека избягваме мислите, които причиняват проблеми и болка.

Ако искаш да се освободиш от някаква лоша привичка, кажи следното: „Аз желая да се освободя от потребността да...”

Кажи: „Желая да се освободя от потребността да чувствам, че не заслужавам. Заслужавам най-доброто в живота и сега с любов си позволявам да го приема”.

Прошката. Когато прощаваме на себе си и на другите, ние се освобождаваме от миналото.

„Колкото повече внимание отделяш на онова, което не желаеш, толкова повече допринасяш то да се увеличава. Нещата, които са ни най-неприятни в живота, сигурно са все още в нас”.

 

Погледни в огледалото и кажи: „Обичам и одобрявам себе си точно такъв/такава, какъвто/каквато съм”.

Повтаряй няколко пъти на ден: „Одобрявам себе си!”

Повтаряй няколко пъти: „Заслужавам да бъда...! Аз заслужавам!

Казвай си често : ”Правя най-доброто, на което съм способен”.

 

За да успяваш, утвърждавай с думите:

 

·              Божественият Разум ми дава всички идеи, които са ми необходими;

·              Всяко нещо, до което се докосна, е успех;

·              Има достатъчно за всички, включително и за мен;

·              Изграждам ново съзнание за успех;

·              Влизам в кръга на Победителите;

·              Аз съм магнит за Божествената благодат;

·              Благословен/а съм в много по-голяма степен, отколкото съм мечтал/а;

·              Привличам към себе си всякакви богатства;

·              Навсякъде около мен съществуват златни възможности;

 

По едно от тези твърдения се избира и повтаря няколко дни, след това друго  твърдение се повтаря и т.н.

 

За благополучие си повтаряй:

Аз заслужавам най-доброто и приемам най-доброто сега, в този момент.

 

След някаква операция си казвай:

„Здравето ми се възвръща по бърз, приятен и съвършен начин!”

„С всеки изминат ден се чувствам все по-добре!”

 

Докосни болната част от тялото си с дланите на ръцете и кажи: ”Обичам те и ти помагам да оздравееш!”

По едно от долните твърдения се избира и повтаря няколко дни, след това друго  твърдение се повтаря и т.н.

 

·              Всичко, което ми е нужно да зная, се разкрива пред мен;

·              Всичко, което ми е нужно, идва при мен в най-подходящия момент и място;

·              Животът е радост и е пълен с обич;

·              Аз обичам и съм обичан/а;

·              Аз съм здрав/а и пълен/на с енергия;

·              Аз успявам във всичко, накъдето и да се насоча;

·              Изпълнен/а съм с волята да се променям и израствам;

·              Всичко е наред в моя свят!



Тагове:   обичай,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lenieldorado
Категория: Изкуство
Прочетен: 81570
Постинги: 45
Коментари: 42
Гласове: 161
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930